Sjuk?

Datum & tid: 2008-10-21 - 09:39:58 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Vaknade imorse av en liten jobbig grej + att jag var täppt i näsan och ont i halsen -.- Pallar inte vara sjuk! :o
Och det är framför allt inte bra nu när jag har tagit piercing i tungan.. Aja jag hoppas att jag blir frisk tills
imorgon så att jag kan gå på praktiken :( Jag har varit borta tillräckligt mycket när jag har praktiserat där innan.
Ajaa ska inte gå om jag mår dåligt, då blir det abra sämre + att jag kan smitta andra ..

Har iallafall livsmedelsteori nu.. Sitter och skriver massor. Men våran grupp är klara så det är skönt :D !
Får se hur länge jag orkar gå idag, hoppas jag kan gå hela dagen.. Men just nu skulle jag vilja gå hem :o
Efter skolan ska jag abra åka hem och ta det lugnt :) Sen kanske Henrik kommer, han ska kanske tvätta :P Ska tvinga honom för han har inte gjort det på länge XD haha ! :*

Bella

Kommentarer
Emily

Jag tror nog att det beror på tungan. För både du och jag blev dårliga idag efter att vi gjorde de igår. Men men, det går nog över snart. Hoppas jag iallafall. :) <3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2008-10-21 @ 11:37:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback