:'') !!

Datum & tid: 2008-10-23 - 19:32:15 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


David hade precis gått hemifrån för att åka till pappa.. Efter 2 min ringer det på dörren, jag trodde att det var David som hade glömt något och kom för att hämta det.. Så jag öppnar bara dörren men ingen kommer in, så jag öppnar lite mer.. 
Så står Henrik där!!!!!!!!!! Ni anar inte hur glad jag blev :'') Blev nästan tårögd!! Så himla gulligt, finns ingen bättre än dig gubben! <3 Du slår allt :D  Kommer att sakna dig nu när du åker, men det är bra att sakna varandra ibland (lite längre) :D 

                                                                                                                                                                                                      Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback