Chokladfestivalen dag 1

Datum & tid: 2008-10-09 - 20:40:43 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
GUD vad trött jag är!! Shit, jag och Carro har gått och hämtat pallar med MASSOR av grejer på till alla monterar..
Haha jag var alldeles svart på mina händer av det där saken -.- Kommer inte ihåg vad den heter.
Idag började vi iallfall 09.00 och började jobba på en gång, det var lite segt i början men sen så blev det mycket att göra :D
Vi jobbade till 18.00 och sen åkte vi och åt på Burger King :| Inge bra , men vi var så sugna på det (a)
Kom hem vid halv 8 kanske, så nu har jag precis duschat och sitter här och degar (:

Imorgon börjar vi samma tid dom igår och jobbar tills det stänger.. Kom gääärna dit! :D

Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback