1 dag kvar !

Datum & tid: 2008-10-16 - 07:02:01 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Sitter i soffan och tittar på Nyheterna.. Eller jag försöker titta på det men det är sååå tråkigt :P Sitter och pratar om jag vet inte vad X)
Igår när jag kom hem åt jag.. Sen vi 20.00 var jag så himla trött så jag gick och la mig! :o Helt sjukt , jag har sovit i 10 tim nästan..  Men det var sköööönt!

Idag ska vi fira mig LITE, eftersom att jag ska gå ut imorgon så kommer min familj inte hinna fira mig färns nästa helg. Så Henrik kommer (tror jag allt) och sen är det bara mamma,Jörgen och David :) Det ska blir myys!
+ Att idag ska jag hämta mitt leg efter ett annat ärende :) Jag blev så glad när jag såg att brevet hade kommit att jag ska komma och hämta det! Trodde inte att jag skulle få det innan min födelsedag :D

Nej nu ska jag traska till bussen :) ! Ha en bra dag!


Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback