Tisdag

Datum & tid: 2008-11-25 - 20:09:21 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hopp!
Idag har det hänt en del.. Var hos Henrik igår till att han skulle åka kl:23.00. Jag hade sovmorgon så det var lugnt.
Kommer hem vid halv tolv och går och lägger mig .. Upp på morgonen för att gå på arbetsintervju, träffar pappa i Gullmarsplan (mys!) åker till jobbet. Ska börja jobba redan nästa vecka, 3 ggr i veckan.
Efter det hade jag tid hos frisören och färgade lite ljusare slingor, efter det åkte jag till skolan för att baka pepparkakshus, WOHO, Kjell var inte ens där ! Så jag,Carro och Ida pyntade montrarna! De blev riktigt fina, saknas bara lite grejer som ska dit men annars blev de riktigt fina!
Jag och Emily fick något ryck så vi flummade runt i slutet av lektionen, när det inte fanns något att göra!
Efter skolan följde jag med Ida för att hämta Fabian, det var roligt. HAHAHA makaronen! Det var det bästa! XD
Sen gick jag hem så nu sitter jag och pluggar till provet imorgon, det går riktigt bra faktist ^^ Henrik kommer sen och ska sova här<3
Nej nu ska jag fortsätta plugga!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback