Workinclass hero 8)

Datum & tid: 2008-05-08 - 18:46:22 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Idag har jag spenderat större delen av dagen på Grand Hotel :) Det var den bästa dagen idag :D Massa prat och man börjar känna sig som hemma ^^ hihi Det gillar vi!
Vi slutade 4, det var skönt , men jag skulle tycka att det var roligt att stanna och göra massa rliga saker :P Men dag har vi typ bara stått och skurit frukt -.-' Men vi hade asroligt ändå. MARIA! Du ska berätta, du vet vad haha!!
                                       
Efter vi hade slutat var det galet fint väder!! Blev jätteglad :D Sen mötte vi Marcus i stan och Maria åkte hem :(
Marcus var hungrig och gick och åt i Gamla stan,det var moisigt :) hoho.
När jag kom hem var jag hungrig som ett as seriöst!! Marcus hade suktat mig med sin hamburgare så när jag kom hem hade min underbaraste mamma gjort mat! <3
Nu sitter jag här och tittar på tv ^^

Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback