Skoooola

Datum & tid: 2008-05-20 - 13:52:27 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag när jag kom till skolan så kom jag försent :/ Brukar aldrig göra det så det var lite hemskt :s 4 min men ändå ^^'
När jag kom inte i bageriet så sa Janne att jag skulle vara i Kallköket :D Det var jätteroligt!! Var med Stefan,Tove och Alex :) Vi gjorde Landgångar, Mina och Toves blev asbra!!!!! hahaha! För att det var första gången så var det mycket bra! :D



Åkte med Carro till Gullmars för att köpa ett nytt SL-kort men mina pengar hade inte kommit in så jag kunde inte köpa det -.-' Hoppas att jag har fått pengarna imorgon! Ajaa När vi åkte bussen hem märkte vi att det började ösregna :o EUUHHH! Tur att jag hade med mig mitt paraply XD Så nu har jag kommit hem och sitter och pratar med Marcus i telen :P HAHAHA stackarn han sitter och klistrar ¨på klistermärken på kuvert typ(?) Rolig prao ;) hoho :*
Ajaa nu ska jag hjälpa honom med lite läxor bara för att jag är såååås snäll :)

Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback