Översikt :)

Datum & tid: 2008-05-12 - 09:48:11 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
jag & th2I helgen har jag varit på landet med familjen och Marcus :) Asså ni anar inte hur mysigt det har varit!! Så himla fint väderseriöst <33 Vi har grillat och ätit massa gott :D hihi
Vi åkte hem igår (Söndag) och kom hem ganska sent -.-' Men Marcus och vi fick låna mammas bil så det gick snabbare att komma hem :) Så när vi kom hem lagade jag mat (asgott!) och sen så åkte jag och Marcus ner till BEA och köpte glass och daim :''o Så När vi kom hem så gjorde Marcus iordning glass och sen hade han krossat diamen uppe på glassen <33 Så himloa gulligt..

+ Med det är en grej som är lite jobbigt som mamma berättade imorse :/ Åååh.. Jag venne hur jag ska börja och säga det för att det ska låta bra.. Men men får väl prata med honom sen.
HÖRNI!!! Idag ska jag färga håret!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH!!!!!!! Fattar ni hur pepp jag är?! :P hahahaha!






Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback