Oh yes!

Datum & tid: 2008-05-27 - 10:24:50 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Jaahh, här händer det mycket -.-' Har gort lite träningsövningar (a) Ganska stolt XD haha!
+ Att när jag får studiebidraget ska jag köpa en laddare till min kamera och usb sladd :) Måste ha en kamera som funkar till skolavslutningen och sommaren!
Vad händer idag ? Hm, ska till Marcus för att vila... Mår mycket bättre när jag är med honom än att vara här hemma och få panik.. Imorgon blir det nog skola hoppas jag. Har vi gympa morgon gott folk? :D
Vad ska mina vänner göra imorgon? :P Får se om jag ska vara med Marcus imorgon eller med kompisar. Det var faktiskt länge sen jag träffade alla gullungar så det går la före :)
Ska nog tvätta nu tror jag allt ;) Har inte såååå mycket kläder kvar :o + att jag verkligen behöver nya kläder!! Får ta det när jag har jobbat helt enkelt, jag menar studiebidraget räcker inte länge...

Tjing tjing :*

Kommentarer
Anonym

utegympa



2008-05-27 @ 13:37:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback