Hemma från Skåne :)

Datum & tid: 2008-05-26 - 19:04:34 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Fredag



Åkte tåget som gick 05.20 från T-Centralen och kom fam till Malmö vid 11.00. Sedan tog vi bussen till Trelleborg där papa hämtade upp oss! Gud vad jag har saknat honom! Man kan inte ha trott det men när jag väl träffade honom så märkte jahur mycket jag hade saknat honom,
Sen åkte vi till Statiol och åtoch sedan till sommarstugan! :D Jag visste inte vad jag skulle säga! Det var så fint, jag kan inte beskriva, fatta att min pappa har gjort alltning själv med hjälp av Richard :) Så stolt över dem!
Richard åkte hem vid 14.00 och vi gick ner till havet. Pappa badade och pappa gjorde så att jag badade XD haha! 23 maj och man har badat i havet.Ite illa ;)
Närvi kom hem grillade vi och tittade på tv.

Lördag

Pappa <3David :P

Åt världens godaste frukost som pappa hade tagit fram och sedan åkte vi ner till huset för att fixa lite :) Jag målade och pappa snickrade med lite smågrejer medan David "målade" ;) haha. 
Vid 13.30 åkte vi till huset pappa har bott i nu i en månad och åt lunch och efter lunchen tog vi det lite lugnt och sedan gick vi ner till havet :D Jag och pappa hade bestämt att David skulle bada men vi kände att det blåste för mycket för det :P
När vi kom hem åt vi hamburgare! MMMMMmmmmmmmmmmmmm!! Mums!
Vid 21.00 tittade vi på Melodifestivalen, asså ursäkta mn vad är det som harhänt med hela grejen? Det knns som att det inte är seriöst längre. Ussch! Och jag trodde verkligen att Sverige skulle ha en chans i år men icke.. Orkade inte titta klart.. Tittade bara till Björn Gustafsson hade sagt poängen sen gick jag och la mig.

Söndag

Jag tog bilden! :D

Marcus ringer och väcker mig vid 08.30<3 Jag mådde inge bra alls när jag vaknade, ont i halsen och kunde knappt anda med näsan..
Gick sedan upp vid 09.00 då pappa redan var uppe och hade fixat frukost idag igen :') Mums!
Efter frukosten pkte vi till stugan och fixade lite, jag försökte göra så gott jag kunde eftersom att jag inte mådde bra alls. Men vi fick lite saker gjort ändå! Åkte hem och åt lunch och sedan ner till havetigen :) Och den här gången skulle David verkligen bada men icke! Det blåste faktiskt för mycket :/
Åkte hem och fixade iordning det sista och sedan pkte vi till Malmö och åt på Mando på Lilla Torg :) Sååå hiiiiiimla gott, sen gick vi och tittade lite i stan och sedan åt vi glass! :*
Åkte sedan till Turning Torso och stod 4-5 meter ifrån och fatade hur högt det verkligen var, innan har man bara åkt förbi 500 meter bort.
När vi kom fram till Cenral Stationen var det 30 min kvar innan tåget gick, så vi satt och pratade lite och sedan klev vi på tåget. Det var ganska jobbigt att skiljas åt från pappa eftersom att man hade haft det så mysigt och att det kändes som innan när det bara var pappa och vi.

På tåget hittar David en bild i tidningen som vi sitter och garvar åt! Asså fy tusan, jag garvade så att jag fick ont! Vilken inlevelse han har *not* :P
När tåget kommer till Gnesta spelar de upp i högtalarna att de hade ett tekniskt fel på tåget. Jag tönkte att det kanske skulle ta 20 .. Men ICKE! De försökte med allt och efter 4 tim kom det ett lok som boxerade tågt till T-Centralen där mamma och Marcus väntade på oss. När vi kom hem var klockan 5 -.-'

Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback