Hej hopp!

Datum & tid: 2008-05-19 - 19:23:36 ▼ Kategori: 3 Kommentarer


Det kändes som att det var jättelänge sedan som jag skrev här :/
Det som har hänt i helgen har väl inte varit så intressant :s har legat hemma och varit sjuk med 39 graders faber...
Egentligen skulle jag jobbat men aa.. det blev inte av som sagt :( Jag hoppas att jag får jobba igen snarast! :D Tyckte det var jättetråkigt att jag inte kunde eftersom att jag verkligen hade sett fram emot att jobba och träffa alla igen :)

Idag har det inte varit en sådan rolig dag i skolan.. Men det löste sig för mig kändes det som? :)
Efter skolan åkte jag och Ida till UM för lite ärenden :) Efter det åkte vi hem till henne och Marcus hamnade på samma tunnelbana :D Så han följde med.
Det var hemskt inne hos dem :( Gud jag tycker så synd om dem eriöst :( Vi kan inte heller åka till Spanien nu p.g.a det :( Men det får bli en annan gång :D hihi

Ajaa nu ska jag käka :D GODASTE MATEN! ^^

Tjing tjing :*

Kommentarer
Anonym

det är ju inte säkert än att vi inte ska till Spanien.. jag tror att det kommer bli så, jag menar.. lite roligt måste vi ju ha och se fram emot när läget är som det är. ;)



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-05-19 @ 20:06:42
BELLa

jahaa okejj :) Hoppas att jag har råd att följa med bara :/ <3



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-05-20 @ 07:48:57
Ida

ja, det hoppas jag med! det skulle vara så jävla kul!<3



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-05-22 @ 09:06:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback