Happy day!

Datum & tid: 2008-05-13 - 18:59:06 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Asså dagen har varit P E R F E K T! Idag hade min grupp tårtor och vi gjorde lite olika jag,Carro och Ida gjorde frukttårtor och Lotta gjorde Mousse tårtor :)
Sedan hittade jag,Ida och Carro på en egen tårta som vi döpte till "Chokladbomb". Den var asgod!! :D
                     
gdsfs


_____________________________________________________________________________________



fgdstr


Efter skolan åkte jag,Carro och Danijel in till stan och shoppade.
Så först så var vi på Åhléns och tittade lite och drog till oss massa prover :P
Egentligen skulle jag titta på en jeanskjol men jag hittade INGEN som var snygg.
Så om någon vet ett bra ställe där det finns så säg gärna till :D
Sen hittade jag en bikini!!! Fatta! En relativt billig bikini som jag kan ha :)
Efter det ringde Marcus och frågade om vi kunde ses och det ville jag självklart ! Så han kom till oss och följde med lite till och Danijel hjälpte honom med lite tips om hur man får prover utan att verka desperat (typ?) Hahahaha!
Sen fick Marcus lukta på en parfymprov som jag hade fått och han tyckte den luktade asgott så jag gick och köpte den det sista jag gjorde :D
+ Att Carro har varit på värsta bushumöret idag! XD hahaha la massa skräp i Marcus väska och grejer ! 8D
Sen skulle jag åka för att möta mamma för att köpa mat så Marcus följde med och sen åkte han för att jobba :)
Så nu sitter jag hemma och ska titta lite på tv snart tror jag :D



Tjing tjing :* 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback