Fullt hus

Datum & tid: 2008-05-15 - 23:31:53 ▼ Kategori: 4 Kommentarer
Hej hej hallå! :)
Idag har det gått lika bra på Grand Hotel som igår :D Jag fick göra massa olika saker ! Hihihi Har tagit lite bilder..
Jag har deckorerat Tiramisú bakelser, gjort Kola brownie tårtor,Biskvier och massa annat! Men det kändes som att det flesta inte var på så bra humör.. Men det kanske var för att det var stressigt? Ajaa, hoppas att det blir bättre stämning imorgon ^^'



Efter praoen så ringde Marcus så jag gick och mötte honom och tittade på jeans till honom ;) På vägen ringde jag Carro och bestämde var vi skulle ses och så :) Carro skulle komma vi 6 så jag följde med Marcus till Danderyds sjukhus och tillbaka igen. + Att jag hann titta på lite kläder XD Mötte Carro vid Burger King och åt där. JÄTTEtjockt men jättegott.
Sen när vi (jag) var klar gick vi till MC för att gå på toa.. Det var en JÄTTEmysigt kille framför oss *NOT*. euheuheuheuh!
HAHAHAHAHAAHA jag och Carro höll på att dö XD



Vi gick sedan till Kungsan (Rix Fm festivalen) för att möta Danijel <33 och hans dejt (?) Men det tog ett tag innan vi hittade honom! :P Efter ett tag kom Stoffe och lite kompisar till honom. Ida,Jonas och Kalle kom lite senare och sist kom Max och Sara! :D Det var jättemoisigt förutom att alla hade någon att gosa med förutom jag och Kalle XD haha!
I slutet kom tre snickare från skolan, de är så himla sköna! :D De fick typ med sig hur många som helst att dansa :P
Egentligen skulle Ina kommit också men det kom upp hinder för henne så hon kunde inte komma :( Men vi sk träffas snarast tycker jag allt!! hihi annars ses vi i alla fall på måndag :) <3
GUD vad kallt det blev i slutet seriöst! wouuh, jag små sprang till T-C typ.. Väntade där på Marucs och sen åkte vi hem för att äta :) Så nu sitter jag här och måste gå oh lägga mig snarast!!

+ Att mina bussar går sååå himla sällan så jag får se om jag får skjuss annars får jag vara hos mamma i helgen. Vill inte direkt komma försent till jobbet :/ OJ OJ OJ! Jag måste hämta mina kläder från skolan! -.-'
Imorgon åker jag i alla fall till pappa i helgen, om det inte blir ändrade planer :) Ska bli roligt att träffa alla :')

Ajaa nu ska vi lägga oss ^^

Tjing tjing :*

Kommentarer
Daniel

Tjena Bella hörde Av ida att du skaffat en blogg. Kul att du trivs på praktiken. Sköt om dig kramar från Daniel



Blogg: http://toproos.blogspot.com
2008-05-15 @ 23:51:51
BELLa

Hej Daniel! :D

Jaa jag har haft det länge ;) Jaa jag trivs jättebra där verkligen! Hoppas att du trivs med Ida :)

Du med, stressa inte ihjäl dig nu ;)

kramar!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-05-16 @ 10:20:13
Daniel

Ida är så rolig brud, alltid glad sånt gillar vi. Stressen kan jag inte göra så mycket åt bara bita i hop jag får ha semester snart. Nu ska jag åka till jobbet och OS träna lite sköt om dig kram



Blogg: http://toproos.blogspot.com
2008-05-18 @ 11:27:50
BELLa

Gud vad härligt :)

Nej men du får göra någonting åt det så att du inte stressar så mycket :/

Jaaa juste!!! Du får höra av dig hur det går och så!

Kram



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-05-20 @ 07:53:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback