:@

Datum & tid: 2008-05-04 - 11:15:37 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Asså vad fan är det med dig!! Den enda vi gör är at bry oss om dig, och sen får ma skit för det!! Jag vet inte om jag orkar bry mig snart för man får bara skit för det om man gör det. Jag fattar inte hur du tänker?! Om du nu har problem så ska det väl inte gå ut över oss? Eller? Du kanske tycker det är snällt att göra så, jag vene! Efter det som jag har gjort för dig så tycker jag at du borde ha lite mer vett i kroppen än att bli sur på oss.
Men visst, om du vill så kan vi sluta bry oss så slipper du oss...
Du har blivit så himla annorlunda, jag saknar den riktiga personen som du var förut...

Kommentarer
Lotta

om det e mig du menar så e jag inte sur på dig. jag vet att du bryr dig. men vissa andra tror att jag ska orka med allt som vanligt.



2008-05-04 @ 18:11:00
BELLa

Bra, men jag vill inte att ni ska vara osams!!



Blogg: http://IsabelleNojd.blogg.se
2008-05-05 @ 08:02:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback