Sjuk .__.'

Datum & tid: 2008-03-24 - 22:20:13 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Asså fy fan!
Kul att man sover hos Marcus och vaknar av
att man mår asilla! :o EUH!
Mamma kom i alla fall och hämtade mej sen
och jag åkte hem till henne..
Igentligen skulle jag åkt till pappa idag för att
det var exakt 1 år idag som farfar gick bort..
Men jag ville inte åka dit och må dåligt när man
vill stötta dem, jag menar jag kom hem vid 1 idag
och vaknade vil halv 8. Helt sjukt. Ajaa nu mår jag i alla
fall realativt bra.. men det är ÄCKLIGT!
+ att men blir asdeprimerad när det är snö ute NU!
Helvete!! Jag skulle bara vilja flytta typ utomlands
nu och soooooooola! Har tröttnat på det här vädret nu!


+ att jag saknar Ida och Bellis.
Har inte pratat med Bellis på aslänge känns det som... :'(
Ida pratade jag med igår där hon sa att Bill fortfarande är
sjuk (vilket jag visste) men att alla konserter fram till Dortmund
är inställda -.-' så hon var orolig för att det inte skulle bli någon konsert
bilket jag tror eller vet att det kommer att bli :) Han är ju på
bättringsvägen :D <3

http://www.myspace.com/officialswebgfanpage  

Kommentarer
Belliiiiis

Näää assåå seriöst vi får sncka nu!! :D ringa ikväll eller nått!!:D:D



Blogg: http://Isabelcarlsson.blogg.se
2008-03-25 @ 12:52:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback