RÖVTRÅKIGT!

Datum & tid: 2008-03-25 - 18:36:41 ▼ Kategori: 1 Kommentarer


Jag har astråkigt seriöst!
+ att jag är deprimerad efter allt som
har hänt :( åååh!
Allting som man har planerat :[
Självklart så tänker jag på Bills bästa!
Ingen tvekan om saken!
Men det är bara det att man har sett
fram emot det här såååå länge!!
Att köa med Emelie,Ola,Varonica & Kristina
i Dortmund och med Bellis,Izza & Hanna på
hovet! Bara det är en sak som jag har längtat efter!
Sen blir det bara BALLE av det ! :(
Jag hoppas att allting kommer att gå bra med
Bill och att han blir frisk snarast för hans skull :)

Kommentarer
Belliiiiis

svar: JAAAAH!! visst e dom snyggaah ;P ^^



Blogg: http://Isabelcarlsson.blogg.se
2008-03-25 @ 20:35:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback