Lovet8) <3

Datum & tid: 2008-03-02 - 22:09:40 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

asså jag har gjort asmycket på lovet XD
hahaha jag tror inte ens att ni orkar läsa allting om jag nu skulle skriva allt (a) Men jag har ändå inge bättre för mej :P
I början av veckan så har jag mest umgåts med min famij sen på tisdagen sov jag hos Ida och hade det mys ^^
Och på onsdagen köade vi till Neverstore @ Bengans från halv 12 till 17.00 :D  Fy fan vad bra de är seriöst .__. !!
I alla fall, jag och ida köade med Emelie,hennes kompis och Paula :) Asså Paula, skönaste personen jag har träffat! så himla ... BRA !    ^.^   
De spelade först 5 låtar och sen köade vi lite till signeringen (8 jag fick en kram av alla och min mobil och skivan signerad :D wohooOO! Ville följa med till det stället de skulle spela på sen men jag skulle inte hinna :/

På torsdagen tog jag 07.05 bussen från pappa för att åka till Marcus :D Trött som få :P
Sen åkte vi ut till hans land, guuuuuuuuud vad mysigt det var :'') hade inte tackat nej till att stanna (a) Så himla mysigt!! <3333333

När vi pkte hem på lördagen funkade inte Marcus bil så han pappa skjussade oss till bussen så att vi kunde åka hem i alla fall ^^ När vi hade gjort iordning oss hemma hos honom åkte vi till Ida för att fira Mattias som fyllde 16.. GRATTIS! <3 8D
Spelade Giutar Hero typ hela dan, eller mest Marcus XD Men vi gick faktiskt på promenad också! haha!! Då köpte jag Maltisers (?) till Mattias och sen åkte vi hem till Ida igen.. men vi var itne där så länge..
Vi gick hem till mej och sov och sen skulle Marcus på kurs astidigt :/ äckligt !! Saknar honom!!!!!! <"33


IDAG har jag hjälp mamma att handla lite grejer ^^ Fy fan vad vi har haft det roligt seriöst! XD HAHAHAAHAHAHAHA!
testade stereos på Eko (skruvade upp på höögsta volymen)  haha!!! 8'D 
nu har vi precis tittat klart på en skräckis .__.'  gosh, den var asbra!
Men nu ska jag lägga mej, är astrött!! + att jag är nervös så jag kommer ändå inte kunna somna på en gång :o

pusshej! :*

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback