Klaraa ! 8)

Datum & tid: 2008-03-05 - 10:41:49 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Har precis fönat håret nu, det blev tjockt niiiiice!
NU är jag och Ida klara lixom -.-
jag hatar när jag försover mej seriöst :o !!
Ajaa vi ska gå om en tim ca och då ska vi
baka i 4 tim lite drygt ^^ det ska bli roligt :D
+ att vi har Kjell! wohoOOoo! Undrar om våran
grupp ska köra kallkök idag.. hmm ! Hoppas! 8D

Nu ska vi rita upp hur vi vill ha det på våran gympalektion 
(<   hehe..
+ !!! Jag måste (vi) lyssna sönder på Neverstore x) hoho!
Ska springa och starta skivan NU :D !!

..

Sen idag ska jag boka biljetter till deras konsert ^^,
Jag kom på en sak! visst har inte jag berättat om
Neverstores skivsignering och spelning? oO
Ajaa det var helt underbart i alla fall, så !"#¤%& bra!
Ni får se lite bilder istället (8

      

puss hej! :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback