Huvudet sprängs! -.-'

Datum & tid: 2008-03-17 - 17:21:00 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Seriöst, mitt huvud seriöst!
Jag vaknade av att jag hade asont i
huvudet.. men jag gick upp ändå och försökte
gå till skolan men det gick inte! PERS!
Jag hataaaaaar att vara hemma ffs!
Ajaa, vad har jag gjort hemma då..
typ ingenting! har haf astråkigt!

Finns inte så mycket att prata om idag,
men i helgen har jag varit mest med Marcus!
Puss på det :* Sen var jag varit med Jonas och
Ida en snabbis igår <33
+ Att jag har pratat med Bellis typ hela hegen XD
Hahahahahaha så himla skön! 8D Längtar till
TH konserten i Sverige då jag ska köa med dej
 och Izza! <333333333333333333333333333
om jag nu får köpa den där ståpatsen (a)!
OCH OCH OCH! Vi ska till grönan i sommar!
WohooOoo, fy fan vad roligt vi ska ha Bellis <33

Tjing


Kommentarer
Belliiiiis

HIHIHIHI aaa vi snackade mooosmassa xD hahahha!!
JAAAH VI SKA KÖAA LALLALLALLAAAAAAAA!



2008-03-19 @ 17:06:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback