ÄNTLIGEN!

Datum & tid: 2008-03-26 - 20:55:16 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


NU
funkar bloggen 8)
Det har ju varit helt fucked up seriöst XD
hahaha! Ajaa idag så har jag varit med
Lotta och Marcus :) hihihi (a)
Sen skulle Marcus möta en kompis så jag
följde med Lotta till Solna Centrum för att träffa
sina systrar där + systerdotter :D Så himla söt XD
Hahahahah! vi tappade bort henne på BR leksaker.
Men vi hittade henne sen genom att höra hur hon skrattade
när vi letade (sprang) efter henne 8D HAHAHAH
Energi ungen har seriöst! :P Helt otroligt! Och jag som
tyckte att William hade MYCKET energi.. ehm jaa..

+  att jag inte har pratat med Bellis idag och jag känner
mej lite smått deprimerad seriöst :| Det är äckligt!
Jag tycker att vi kan prata HELA dagen imorgon! 8D
:* HAHAHAH!! CHARM på hög nivå ;P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback