Måndag & Tisdag

Datum & tid: 2008-06-03 - 20:44:11 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Jag älskar dig! <3ida <333333Carros rygg XDIdas rygg 8DDanijel ritade på Idas arm :DKjell tog min mobil XDMarcus ritade på mig :P

Måndag
Vaknar av att klockan ringer 6 -.- Upp och hoppa!! Fixade mig och drog till skolan.. Men jag kom tidigt så jag gick från Globen till Sockenplan och mötte Danijel och Ida där :)
Resten vet ni för det har jag skrivit :P
Efter skolan åkte jag och Danijel <33 till Globen och hittade ett par shorts och ett linne till mig och en par tre kvarts bysor till Danijel :P + Att vi träffade Emelie!! :'D Gud vad jag saknar henne, eller man märker det när man träffar henne :'')
Efter shoppingturen åkte jag hem till Marcus och åt grillad korv :* Sen gick vi ut och gick i 45 min (känner mig stolt)
 Han var helt hyper på kvällen seriös! Haha så jag,han och Niclas åkte och köpte godis och kaffe till Marcus och Niclas köpte typ chips :P  ^^'
När vi kom hem gick vi och la oss på typ en gång :P

Tisdag
Sov hos Marcus och har inte sovit bra alls p.g.a att jag har varit så täppt i näsan + att jag var hes som få! Fråga Marcus .. han garvade åt mig! XD haha!
Sen åkte jag till T-Centralen och gick till Grand Hotel för att ta igen en praktikdag :) De blev JÄTTEglada över att se mig! Så himla roligt att träffa alla :) hihi!
Fick göra ganska mycket grejer idag :D + Att hon frågade mig om jag ville jobba på helger och i sommar lite :D IIIIIEHH! Blev jätteglad :D hihihi!!! Så aa kommer att ha fullt upp i sommar :P
Efter praoen mötte jag upp Marcus för att köpa present till David, vi hittade en asbra sak! :P hoho :*

Mötte upp mamma vid Gullmars -.-' Sen åkte vi till någon vidrig restaurang.. Fatta inte vad hon tänkte med men aa...Gott vare ju inte.. men men det är väl det enda hon har råd med..
HAHAHAHAHAH neeej! Jag skoja mamma :P Nej men vi åkte till en JÄTTEmysig restaurang och åt jättegott!! :D Min mamma är B Ä S T !!

Sen kommer Marcus hit för er intresserade ;)

Tjing tjing :*


Kommentarer
Carro

FIIINA BILDER :D



Blogg: http://ciwi.blogg.se/
2008-06-03 @ 22:06:27
BELLa

HAHAHAHAHAH AAA eller hur :P



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-06-04 @ 07:57:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback