Till den bästa Ida Barck!

Datum & tid: 2008-07-03 - 00:14:43 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Jag vet inte vad som hände från början.. Jag tänker på våra tider minst 10 ggr per dag!! Jag saknar min andra halva!  Vill inte att det ska vara så här längre! Jag vet att en del av det som har hänt är mitt fel och tvärt om. Men om vi verkligen VILL lösa det här så kommer vi att göra det! Jag vill inget annat än att ha de gamla tiderna tillbaka igen!
Varje dag jag vaknar på morgonen känner jag att det är något som saknas.. men jag tänker inte på vad det ÄR men när jag väl gör det så inser jag vad det är.Det kommer att ta tid eller så kommer det gå hur bra som helst på noll tid!
Du ska veta att även om det har hänt saker mellan oss så kommer jag ALLTID att vara vid din sida vad som än händer!
jag lämnar dig aldrig! <333333

Har vi sagt föralltid så är det föralltid!
Du är en del av mig som jag aldrig
skulle
kunna leva utan! <33333



Kommentarer
Ida

Du vet redan hur jag känner, och a. Jag kan inte säga mer än att, vi kommer lösa det här! Och i helgen ska vi leva loppan, haha. Du är allt! <3



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-07-03 @ 00:19:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback