Solat och badat :'/

Datum & tid: 2008-07-04 - 16:44:01 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Imorgon? :D



Jaa idag skulle man följt med Carro & Lotta och lite annat folk till Flaten för att det skulle vara fint väder... Men jag var tvungen att hoppa av det för en grej :( Sååååå himla trist för jag hade verkligen sett fram emot det!
Sen skulle jag ev följt med Marcus och hans kompisar och badat men det blev inte av det heller :''( Rikitgt dålig dag..
Men men, sånt händer :) När jag var på väg hem köpte jag juice och en pressent till Marcus (6 mån) INGEN stor grej men aa :) Sen gick jag hem och förberdde maten som jag och lillebrorsan skulle äta :D Tacos ;) Det var gott som vanligt! ^^

Så nu är jag ledig tills på måndag för då börjar jag jobba igen :) Så om det är någon som vill hitta på något så säg till :D
Marcus ska åka till landet imorgon tills på Onsdag -.- fyhhhjj :P


Kram
BELLa

Kommentarer
Carro

ooofcouurse, i can help you.



Blogg: http://ciwi.blogg.se/
2008-07-04 @ 17:58:37
BELLa

Åååååhh tacktack!!!<333333



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-07-04 @ 18:21:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback