Jobbat

Datum & tid: 2008-07-08 - 00:03:09 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Kom hem ifrån jobbet för 40 min sen :) Mamma kom och hämtade! :D tack tack tack! Idag har jag inte gjort då mycket.. har pratat med Marcus i telefonen och tittat på tv och gjort sysslor hemma :) Åker till Skåne 21/7-28/7 !! Det ska bli så himla mysigt!! :) Lääängtar, en hel vecka <3 Marcus och jag kommer inte att träffa varandra på 3 veckor nästan.. Så jag får se om vi ska ses på fredag till lördag. Hoppas på det :) Tack så mycket David för att jag får låna din dator för att skriva blogg! :) <3
Men men Godnatt på er :*

BELLa

Kommentarer
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

folk går alltid in och gnäller på mig för att jag tydligen har det bättre än andra. Är det rätt av folk att angripa mig personligen för att jag har det bra?



Blogg: http://veckomagasinet.se
2008-07-08 @ 00:12:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback