Dålig på att skriva !

Datum & tid: 2008-07-02 - 09:44:43 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Förlåååååt!! jag har inte skrivit på jättelänge!
Men jag har jobbat så jag har inte hunnit ^^
Vad ska man göra idag? Jobba och sen ska jag hem och bara ta det lugnt för jag är ledig i 4 dagar :D
Ska nog på bio med Marcus någon gång,träffa ida (!!!),Lotta och Carro innan jag jobbar hela veckor i 2 veckor. (?) Aaa ni fattar säkert ;)



(På bilden: Jag,Ida,Emelie & Veronica)

Ni ska se Idas blog design!! :o Fy tusan vad jag är avundsjuk! Den är sååå fin! :* Jag vill ha tack! :P
Måste träffa dig snart gumman, det var lääänge sen :'( Innan du åker till Spanien! okej ?! <3
Ajaa nu tror jag nog att jag ska äta frukost..

Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback