WohoooOO!

Datum & tid: 2008-02-18 - 10:04:51 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Igår var jag med Ida och Jonas 8D
fy fan vi har alltid så himla roligt tillsammans !
Först så mötte jag upp Ida & Jonas vid Älvsjö
för att vi skulle åka hem till Ida sen och titta på
Tokio Hotel på MTV, men vi kom hem för tidigt så
vi åkte lite tunnelbana och sen stack vi till Globen ^^
Asså grabbarna... herregud, de ger mej kåtrus varenda
gång jag ser dem O__O  !!
2år och har inte tröttnat på dem!
Och jag kommer aldrig att göra det 8'') <333

HAHAHAHAHAHHA!
Kl: 22.00 gjorde jag och Ida ansiksmasker på varandra XD
Ni måste kolla på bilderna sen på i-m-n @ bilddagboken  :*
ojojoj ! FY fan vad ajg garvade!! XD meine god ;P

Ajaa nu sitter jag på svenska lektion och går igenom Individuella valen XD
WOHOOO! jätteroligt verkligen -.- X)  hahaha!

<333

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback