Utekväll!

Datum & tid: 2008-12-21 - 02:01:39 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Jag kände när jag satt här hemma att jag inte kunde sitta här hela dagen... Men sen visste jag inte heller vad jag skulle hitta på. Efter ett tag så smsade Lotta mig och frågade om jag ville med henne och Carro på Viper.. Var lite fundersam ibörjan, men sen tänkte jag "ääh, hur ofta går jag ut bara med dem?!" så jag bestämde mig för att göra det.
Åkte till Lotta och satt där ett tag, sen skjutsade Kenneth in oss till stan. Väldigt skönt, ända fram till ingången!
Hade en JÄTTEtrevlig kväll, dans HELA tiden, eller aa mest jag. Men det var skitroligt, måste göras om snarast!
Så nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag gå och lägga mig ^^

Puss & Kram!

Kommentarer
Ted

härligt härligt, synd att jag inte kunde komma(A) Elaking.// ted :)



2008-12-21 @ 15:31:05
BELLa

Jah! :D

hahahaha jag hade helt glömt att du inte är 18 än :P



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-12-21 @ 16:46:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback