Tisdag

Datum & tid: 2008-12-02 - 17:06:45 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Dagen börjar med att Henrik kommer hem till mig på morgonen ! <3 Det var jättemysigt att träffa honom igen, det var jättelänge sen vi sågs, så det var mysigt :) <3 Vi tittade på Saw 5 men fattade ingenting :o Så vi ska se den en annan gång..
När vi var på väg till skolan så glömde jag min mobil, självklart! Var lite stressad imorse så det kanske inte var så konstigt.
Kommer till skolan och håret är dyngblött och maskaran rann! Alex tittade på mig som att han aldrig sett mig förr och sa:
- Bella, du är svart under ögonen ...
Jag:
- Jag veet.... -.-'
HAHA! Gjorde mit prov i Religion och fick ETT (jävla) FEL! Tror ni att jag blir godkänd? Neeej... Ska prata med rektorn någon gång i veckan, eller Henrik tyckte att jag skulle göra det iallafall :D
Efter Religionen så gjorde vi iordning för Öppet Hus tills på torsdag, fixade det sista i montrarna och gjorde anslag. Tror ni inte att jag bränner min på armen på en plåt? Jodåå!
Skitrolig dag... verkligen! Men jag och Ida hade skitroligt! Hahaha, "Taru bort överplåtnnn" HAHAHA!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback