Söndag!

Datum & tid: 2008-12-28 - 21:33:21 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Idag har tog jag och Henrik sovmorgon! Det var sköööönt!
Efter det åkte vi till farmor för att hälsa på, vill inte att hon ska sitta där ute helt ensam :) Så det var mysigt. Jag gav henne min julklapp och lämnade lite julklappar hos pappa. Tror ni inte att farmors klapp var sönder ! Så jag tänkte åka in till stan imorgon och byta den.
När vi hade varit hos farmor åkte vi vidare till Heron City för att titta på bio, vi såg "Vi hade iallafall tur med vädret, igen".
Det var helt okej, den första var bättre men den var bra ^^ Men det var jättemysigt iallafall!
Sen åkte vi hem och hämtade lite kläder till Henrik och sen hem till mig.. Så nu sitter jag här, ska göra mig iordning så att det är klart.

Tjing tjong!

Kommentarer
Anonym

sv: hihi Varsågod :)

Jo det är jätte bra, fast jag har AS ont i halsen :(

Hur ere själv? :D



2008-12-30 @ 13:27:06
Anonym

sv:Ja det är inte så kul :(



Så bra! :D Festa satan imorron lr? :D <333



2008-12-30 @ 17:23:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback