Mycket har hänt.

Datum & tid: 2008-12-09 - 20:04:44 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Oj oj oj! Ni anar inte hur mycket jag har hunnit med!
Igår var det fullspäckat, Lämnade in Herman (min katt) till djursjukhuset vid 08.00, åkte hem och åt, åkte iväg till Mama Mia för att ta vaccin, hem igen och åt, åkte och hämtade Herman. Åkte hem och sen till mammas jobb för att åka till handledarutbildningen. Så jag var helt slut igår!!  Men det var skönt att få sakerna gjorda. Så Idag har jag gjort ett syntest till körkortstillståndet och sen köpte jag julklapp till Henrik, kanske inte det mest personliga men jag ska hitta en sak till sen ! Hjälp skulle behövas ^^,
Det är väl det som har hänt + att jag har varit sjuk i helgen och är fortfarande inte frisk... Ska försöka att hinna till läkaren imorgon, får se.. Eftersom att jag ska jobba efter skolan <3
Nej nu ska jag läsa lite i teoriboken!! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback