FAN FAN FAN!

Datum & tid: 2008-12-02 - 20:24:15 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Asså seriöst jag vill bara skaffa egen lägenhet så att jag slipper ta hänsyn till andra, så att jag kan vara med min pojkvän när jag (vi) vill! Nu låter det som att jag inte tar hänsyn till någon men det är det jag gör HELA tiden, vill bara sätta mig ner och göra vad jag känner för..
Ska tusan i mig ringa min gudfar någon gång och fråga om jag kan få vara i hans lägenhet medan han är i Värmland..
Problemet är bara att när mamma och han pratades vid sist så skildes de osams, och då vill inte jag heller störa och fråga om jag får låna hans lägenhet :s känns lite b.. Men ska ringa honom i veckan hade jag tänkt.. Vill berätta vad som händer i mitt liv också som inte han vet.. Skulle vara roligt!
+ Att jag inte kommer att träffa Henrik förns nästa Måndag! Jag vill vara med honom nu som aldrig förut! Känns så himla tomt inom mig när jag inte är med honom.. Fattar inte, har aldrig känt så förut, känns som att jag ska börja gråta men det är lita pinigt att grina men aa. <3
Aja nu ska jag ringa Henrik <3

Kommentarer
Ida

Now do you know how I feel ;)



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-12-02 @ 21:51:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback