Länge sen! :o

Datum & tid: 2008-08-29 - 16:07:02 ▼ Kategori: 1 Kommentarer


NRJ in da park imorgon i Kungsan!! Vilka ska dit? Jag ska!! :D




Vad har hänt sedan jag skrev sist? Ehm... haha
Jag har skaffat katt!! Bilder kommer :) Sedan har jag börjat skolan igen. Känns verkligen jättebra att börja igen och få träffa alla :) Har saknat skolan faktiskt! Hihi
Det har väl inte hänt så mycket mer :P
Idag har vi iallfall bakat hela dagen. Jag och Lotta har gjort Wienerbröd,Danska wienerbröd. De blev SKITbra!
Men jag vet inte vad som har hänt med mig :| Känns som att jag börjat säga till alla vad som är bäst att göra, eller typ tagit över Kjells jobb.. Lägger mig i för mycket gör jag också :o. Det känns som det :/ Vill inte att det ska vara så :o

Aja, blir väl bättre :)
Men jag kan inte sitta här en fredag och inte göra någonting :o seriöst XD Måste hitta på något roligt, hjälp mig! :P


:*  BELLa


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

HAHAHAHAHHAHAHAHHAA VA FAN BELLA!!!! VAD ÄR DETHÄR FÖR EN BILD? HAHAHHAA :D



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2010-02-02 @ 22:43:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback