Slapp slapp !

Datum & tid: 2008-04-05 - 22:20:53 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Igår var jag,Lotta & Carro och åt med hennes
närmaste på resturang :D ASmysigt!! hihi
+ att det var hur gott som helst ! HAH!
Sen efter det så åkte vi till en kompis och hade
chillkväll :) Rätt lyckad faktisk ^^'
Men Lotta och Danne åkte rätt tidigt medan jag
och Carro stannade kvar läääääääänge XD haha
Sen åkte vi hem till mej och sov, snacka om dragna WOHW!

Idag så vaknade vi i alla fall relativt tidigt tycker jag (a) haha!!
När Carro hade gått så satte jag mej faktiskt lite vid datan hihi..
Gick typ bara runt och lullade/slappade ^^
Sen åkte jag till Marcus vid typ 4 :) Så nu är jag här!
Marcus håller på med sin nya mobil men det går inte så bra för
honom (6) Han har fan suttit med det nu i typ 1 tim XD GAHH! ;)
ååh åh åååh! Vi har ätit thai mat idag, klänn på den!! ;)
Skulle egentligen hem och hänga upp tvätt men jag pallar
inte 8D Gör det imorgon :) hoho :*

Pusshej! (8


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback