S(k)oooooooooola!

Datum & tid: 2008-04-08 - 13:50:51 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
 
 
 
image4


Nu sitter jag i skolan och väntar på att Carro
ska bli klar med sitt matteprov :)
Hoppas att hon klarar det!! :D
Efter det ska vi åka in och soooooola!! hoho :*
Det gillar vi skarpt HAH! Aslänge sen jag gjorde det,
har inte haft råd (a)

Sen ska jag,Jörgen och mamma till Kista Galleria :D Wohooo!
Får se om jag hittar en vindjacka ^^' OCH eeh... det var någonting
mer... JUSTE! Ska titta efter ett linne till mej  :*

Aaa men i alla fall... Igår hade jag utvecklingssamtal!
Asså jag är ganska stolt över mej själv! Jag hade MVG
i alla ämnen!! Hihiii, nu ska jag bara skirva klart
två uppsatser och sen blire nationella i svenska på måndag
.__.'
Men det var lite jobbigt när vi tog upp ämnet...
Jag har en såååå himla bra lärare seriöst! Jag kan inte tacka honom
nog för vad han har gjort och gör mot mej! Det betyder så himla
mycket för mej, hoppas verkligen att han vet det :') <3

Idag har vi bakat heeeeeela dagen :) Gjort tre olika bröd ^^'
Såå himla gott med tomatbröd! Ni anar inte 8D mmmm mm mmmmm!
Idag ska jag rina Bellis om jag hinner :) Har lite att göra men jag ska försöka
hinna XD Har saknat henne som få att prata med seriöst! <33333
 

Kommentarer
Belliiiiis

VAAH!! MVG i alla ämnen! :D Shiiit!! duktig flicka!



Blogg: http://Isabelcarlsson.blogg.se
2008-04-08 @ 17:31:30
BELLa

åååhh tack gumman !!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se
2008-04-09 @ 16:42:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback