Resturang . .

Datum & tid: 2008-04-29 - 20:07:26 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
image60
Kom precis hem från retrangen :D Mamma ringde och frågade om jag ville ut och äta resturang med henne och det gjorde vi! ^^' Åt plankstek, så nu skavi göra efterrätt om vi orkar det, hah!! -.-'
hejhejhej!! Jag har ju glömt att berätta!! Jag ska färga håret det 12/5 ! hihihih!! en halvtimme efter att Ida skulle göra det :D Lite läskigt! + att jag känner att jag härmar henne på något sätt men det gör jag inte (A) hon smittade mig XD

Sen imorgon!! Åååh vad jag längtar! Asså fatta! jag har intträffat Marcus på en vecka!! Honom ska jag träffa imorgon :D iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiehh!!! <33333
Sen får vi se hur det blir i alla fall :) Ska vara med honom hela tiden och ta hand om honom eftersom att han är sjuk :(   :*

+ Att jag ska hinna hämta mi digitalkamera och göra 10 tårtor med Ida imorgon innan jag ska till Marcus :) hoppas vi/jag hinner!! -.-''

Tjing Tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback