Ibland går det inte alltid som man har tänkt sig..

Datum & tid: 2008-04-29 - 14:15:06 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Jahapp!
Då har man gjor det där ÄCKLIGA engelska nationella klart! ÄNTLIGEN! fyh fan vad dåligt det gick :P hahaha glad om jag får G kan jag ju berätta kära vänner! Idag skulle jag och Ida egentligen solat solarium men jag hade inga pengar :( förlååååt :* Kände mig jätteelak!
Men sen när Ida hade gått så solade jag på gräset med Max,Daniel,Carro och Stoffe! Moiiiis! haha! Max, fy fan vad jobbig han var XD hahahahahhaa!! Han ska ha spö 8) Sen skulle de tydligen på bild lektion -.-' och Danliel skulle åka tåg med Minna! :D fatt ballt, Daniel ajg vill följa med någon gång! :D wohoooOOO!
Ajaa sen gick jag och Carro hem, och den bajsungen ska äta mannagrynsgröt UTAN mig .__.' fyyyyyjjjh!
Nu sitter jag i alla fall hemma och ska ut och sola på balkongen tänkte jag 8D

Tjin tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback