Framme! :D

Datum & tid: 2008-04-30 - 17:01:53 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Nu är jag hemma hos Marcus :D hhihi!!
Vi ska grilla ;) mmmmmmmmmmmmm! fyh fan vad gott det ska bli! Det var aslänge sen jag åt det känns det som :o hoho! Sen ska vi typ hämta Ida,Jonas och Marcus och sen ska vi till brasan :D <33 Kommer att bli den bästa valborg någonsinn! :D IIIIIIIIIEHHH! Hoppas att Carro och Ina kommer sen också :)    <3
+ Att vi är jättesociala mot varandra XD hahaha Jag sitter här vid datan och han sitter brevid och spelar något spel :s typ CS ? hahaha!! Men det är charmigt ;)

Tjing tjing :*

Kommentarer
Belliiiiis

jaaaaaah!! vi får skärpa oss!!!! va ska du göra ikväll? blire fest elelr??;D haha



Blogg: http://Isabelcarlsson.blogg.se
2008-04-30 @ 17:06:18
BELLa

Jaaa det tycker jag verkligen!! fest och fest, blir mer chillkväll tror jag :) sj då :D?



Blogg: http://IsabelleNojd.blogg.se
2008-05-04 @ 01:06:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback